Administrativní Asistentka do Kanceláře Až 170
Informace
Na pozici administrativní asistent/ku do kanceláře v centru Prahy.
Náplň práce:
- domlouvání schůzek, jednaní
- důkladné vedení poznámek z porad a meetingu
- inzerce pracovních příležitostí naši společnosti
- vedení prvního kola s uchazeči o zaměstnání
- další úkoly
Jsme úspěšný Česky start up RAFAEL HYGIENE zabývající se přímou výrobou profesionální čistící doplňky na brýle, optiku, lékárenské optické přístroje, čočky fotoaparátu, displeje aut. Snažíme se našim nápadem a produktem udělat díru do světa a vychází nám to. V obchodních centrech v Praze otevíráme vlastní prodejný a připravujeme další.
Co od vás očekáváme
- schopnost vyjadřovat se srozumitelně slovem i písmem
- znalost Českého jazyka na urnoví C1
- dotahovaní úkolů do konce / tah na branku
- organizační schopnosti
- minimálně SŠ vzdělaní s maturitou
Co vám nabízíme
- finanční bonusy
- stabilní pracovní doba 9.00 až 15.00 nebo 9.00 až 17.00 v kanceláři v centru Prahy
- možnost kariérního růstu
- možnost podělit se na zajímavých projektech
- benefity za realizované cíle
Samozřejmostí je školení a uvedení do chodu naší společnosti.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní Asistentka do Kanceláře Až 170: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní Asistentka do Kanceláře Až 170?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy RAFAEL HYGIENE, s.r.o..