Administrativní Asistent na Vstupní úrovni
**Zodpovědnosti**:
Podpora mzdového procesu
Komunikace s klienty a následná práce s nimi
Odpovídejte na příchozí telefonní hovory
Udržujte dokumentaci/uspořádejte informace o zákaznících
Proveďte všechny ostatní kancelářské úkoly
Generujte požadavky, které přicházejí do kanceláře
**Kvalifikace**:
Předchozí zkušenosti v kancelářské administrativě nebo v jiném souvisejícím oboru
Schopnost stanovit priority a multitasking
Výborné písemné i ústní komunikační schopnosti
Silná pozornost k detailu
Silné organizační schopnosti
Typ úlohy: Plný úvazek, Částečný úvazek, Smlouva
Flexible Language Requirement:
- Znalost češtiny není potřeba
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní Asistent na Vstupní úrovni: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní Asistent na Vstupní úrovni?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy PrimeVigilance s.r.o..