Administrativní asistent
Informace
Co bude tvoje práce:
- příprava a organizace akcí
- administrativa
- komunikace se zákazníky
- správa sociálních sítí
- práce cca 5 hodin týdně
- příprava podkladů v Canva
Co od vás očekáváme
Co od uchazeče očekáváme:
- samostatnost, kreativní myšlení, "akční povaha"
- logické uvažování
- zájem o vzdělávání a cestování
- zkušenost s prací na sociálních sítích
- min. SŠ vzdělání s maturitou a alespoň základní znalost AJ
- příjemné reprezentativní vystupování
- znalost práce v Canva
Co vám nabízíme
Benefity:
- vhodné pro maminky na RD či studenty
- možnost částečně nepravidelné pracovní doby a práce z domova
- práce v centru města Most
- mladý a kreativní kolektiv
- účast na vzdělávacích akcích a jazykových kurzech
- možnost práce na DPP nebo ŽL
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní asistent: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní asistent?
Práce je nabízena v lokalitě Most.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy PERFECT image, s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Most - Administrativa
Hledáte brigády v Most? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.