Administrativní Asistent/-ka Z Domova
Informace
Dobrý den,
hledám administrativní asistentku nebo asistenta pro výpomoc. Práce je z domu a není nijak náročná.
Zabývám se nákupem, prodejem, pronájmy a správou nemovitostí. Takže se administrativní práce týká tohoto oboru.
Co budete dělat:
- Správa dokumentů: Příprava, úprava a správa elektronických smluv a dokumentů. Organizace digitální dokumentace.
- Technická správa a údržba: Koordinace termínů a plánování údržby s dodavateli služeb, elektronické sledování stavu a potřeb údržby nemovitostí.
- A další náležitosti které s tím souvisí.
Co od vás očekáváme
Co očekávám:
- Schopnost samostatné práce a dobrá organizace práce.
- Znalost práce na počítači a dobrá orientace v online prostředí.
- Základní znalost oboru nemovitostí vítána, ale není podmínkou.
- Zodpovědný přístup k úkolům a schopnost dodržovat termíny.
Co vám nabízíme
Co nabízím:
- Flexibilní pracovní dobu - možnost přizpůsobit si pracovní časy podle vašich potřeb.
- Práce z domova.
- Mzda 200Kč až 300Kč
- Podporu a zaškolení v oblasti realitního trhu.
- Po zaškolení firemní benefity(pc, mobil, prémie)
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní Asistent/-ka Z Domova: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní Asistent/-ka Z Domova?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Jiří Arsenjev.