Administrativní asistent/ka s angličtinou, 310 Kč/hod.
Informace
Máte praxi v administrativě a rádi zúročíte své zkušenosti? Zvládáte komunikaci v angličtině?
Nabízíme Vám skvělou příležitost stát se novou posilou administrativního týmu prestižní mezinárodní společnosti!
Pracovní náplň:
Každý úsek administrativy má na starosti své úkoly, nicméně jedná se o běžnou administrativu – tedy například:
- Příprava zápisů z porad
- Podpora při organizaci meetingů
- Agenda služebních cest
- Archivace dokumentů, apod.
Co od vás očekáváme
- Znalost angličtiny a češtiny na profesionální úrovni
- Relevantní praxi na obdobné pozici
- Praxe v oblasti legal či související je velkou výhodou
Co vám nabízíme
- Finanční ohodnocení 310 Kč/hod.
- 5 týdnů dovolené
- Stravenkový paušál
- Sick days
- Pracoviště s výbornou dopravní dostupností na Praze 7
- Částečný úvazek
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní asistent/ka s angličtinou, 310 Kč/hod.: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní asistent/ka s angličtinou, 310 Kč/hod.?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 310 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy ADECCO spol. s r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa