Administrativní asistent/ka
• Zajištění chodu kanceláře po administrativní stránce
• Administrativní podpora jednateli a ostatním kolegům
• Příprava administrativních podkladů, ukládání protokolů, zpracování pošty
• Péče o návštěvy ve společnosti
Nabídka: • Samostatnou pozici administrativního typu
• Jistotu a stabilitu zavedené společnosti
• Perspektivní zaměstnání a prostor pro další rozvoj
• Možnost se dále vzdělávat a rozvíjet své znalosti a zkušenosti
• Práce na plný úvazek
• 25 dní dovolené
• Sick days
Místo výkonu práce: ATL EUROPE s.r.o., Pražská třída 320/8, Hradec Králové 500 04
Požadavky: • Znalost práce na PC
• Samostatnost
• Komunikativnost
• Chuť učit se novým věcem
• Znalost anglického jazyka podmínkou
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní asistent/ka: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní asistent/ka?
Práce je nabízena v lokalitě Hradec Králové.