Administrativní a spisový pracovník sekretariátu Policie ČR
Obecně
• zařazení: pracoviště sekretariátu odboru analytiky Národní centrály proti organizovanému zločinu služby kriminální policie a vyšetřování Praha
• pracovní poměr s tříměsíční zkušební dobou na dobu určitou jednoho roku s možností prodloužení na dobu neurčitou
• 8. platová třída
Náplň práce
• komplexní zabezpečování administrativní agendy odboru analytiky a vedení příslušných spisových evidencí, včetně zajišťování spisové služby a předarchivní péče o dokumenty zahrnující utajované informace a údaje chráněné podle příslušných právních předpisů
• komplexní zajištění chodu sekretariátu odboru
• práce s elektronickým evidenčním systémem ETŘ
• vedení evidence a plánování doby služby a práce pracovníků v informačním systému EKIS WEB
• administrativní podpora policejních činností
Nabídka: Platové podmínky
• platová třída 8 21.530,- 30.920,- Kč (dle započitatelné praxe)
• zvláštní příplatek 2. 500,- Kč
Pracovní podmínky
• místo výkonu zaměstnání – Praha
• pevná pracovní doba pondělí až čtvrtek 7:00 – 16:00 hodin, pátek 7:00 – 13:30 hodin nebo možnost pružné pracovní doby (se základní pracovní dobou stanovenou v časovém úseku 8:00 – 13:00 hodin)
Požadavky: • středoškolské vzdělání zakončené maturitou
• znalost práce na PC, technika administrativy
• schopnost psaní všemi deseti – zápis na diktát
• zkušenosti s výkonem spisové služby a prací v systému ETŘ
• znalost MS Office Word – tvorba dokumentu, formátování textu apod.
• znalost MS Office Excel – základní práce s tabulkami, matematické operace a formátování buněk
• bezúhonnost (doložena výpisem z rejstříku trestů)
* Uchazeč, který nesplnil tyto požadavky, bude vyřazen z výběrového řízení
Výhodou
• praxe v oblasti činnosti orgánů činných v trestním řízení
• vstřícnost, spolehlivost, samostatnost, flexibilita, komunikační schopnosti
• znalost informačních systémů PČR, zkušenost s informačním systémem ETŘ výhodou
Poznámka: Další informace*
• termín pro zaslání životopisu: do 15. 03. 2025
• možnost nástupu: 01. 04. 2025 nebo dle dohody
• součástí pracovního místa je získání bezpečnostní prověrky pro stupeň utajení Důvěrné (po nástupu)
* Součástí přijímacího řízení je osobní pohovor, vyplnění dotazníku uchazeče a psychologické vyšetření.
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně emailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na e-mailovou adresu personálního pracoviště: .
Případné doplňující informace je možné získat u vedoucího odboru analytiky, tel. číslo sekretariát: .
}
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní a spisový pracovník sekretariátu Policie ČR: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní a spisový pracovník sekretariátu Policie ČR?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 21530 - 30920 Kč za měsíc.