Administrativní a spisový pracovník sekretariátu Policie ČR
O nás
Národní centrála proti organizovanému zločinu služby kriminální policie a vyšetřování
Administrativní a spisový pracovník sekretariátu
odboru analytiky
(pracovní poměr)
Obecně
- zařazení: pracoviště sekretariátu odboru analytiky Národní centrály proti organizovanému zločinu služby kriminální policie a vyšetřování Praha
- pracovní poměr s tříměsíční zkušební dobou na dobu určitou jednoho roku s možností prodloužení na dobu neurčitou
- 8. platová třída
Náplň práce:
- komplexní zabezpečování administrativní agendy odboru analytiky a vedení příslušných spisových evidencí, včetně zajišťování spisové služby a předarchivní péče o dokumenty zahrnující utajované informace a údaje chráněné podle příslušných právních předpisů
- komplexní zajištění chodu sekretariátu odboru
- práce s elektronickým evidenčním systémem ETŘ
- vedení evidence a plánování doby služby a práce pracovníků v informačním systému EKIS WEB
- administrativní podpora policejních činností
Co od Vás očekáváme:
- středoškolské vzdělání zakončené maturitou
- znalost práce na PC, technika administrativy
- schopnost psaní všemi deseti – zápis na diktát
- zkušenosti s výkonem spisové služby a prací v systému ETŘ
- znalost MS Office Word – tvorba dokumentu, formátování textu apod.
- znalost MS Office Excel – základní práce s tabulkami, matematické operace a formátování buněk
- bezúhonnost (doložena výpisem z rejstříku trestů)
* Uchazeč, který nesplnil tyto požadavky, bude vyřazen z výběrového řízení
Výhodou
- praxe v oblasti činnosti orgánů činných v trestním řízení
- vstřícnost, spolehlivost, samostatnost, flexibilita, komunikační schopnosti
- znalost informačních systémů PČR, zkušenost s informačním systémem ETŘ výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
Platové podmínky
- platová třída 8 21.530,- 30.920,- Kč (dle započitatelné praxe)
- zvláštní příplatek 2. 500,- Kč
Pracovní podmínky
- místo výkonu zaměstnání – Praha
- pevná pracovní doba pondělí až čtvrtek 7:00 – 16:00 hodin, pátek 7:00 – 13:30 hodin nebo možnost pružné pracovní doby (se základní pracovní dobou stanovenou v časovém úseku 8:00 – 13:00 hodin)
Další informace*
- termín pro zaslání životopisu: do 15. 03. 2025
- možnost nástupu: 01. 04. 2025 nebo dle dohody
- součástí pracovního místa je získání bezpečnostní prověrky pro stupeň utajení Důvěrné (po nástupu)
* Součástí přijímacího řízení je osobní pohovor, vyplnění dotazníku uchazeče a psychologické vyšetření.
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně emailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na e-mailovou adresu personálního pracoviště: Odpovědět na inzerát.
Případné doplňující informace je možné získat u vedoucího odboru analytiky, tel. číslo sekretariát: kontakt uvedený v inzerci www.jenprace.cz .
Odpovědět na inzerát
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní a spisový pracovník sekretariátu Policie ČR: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní a spisový pracovník sekretariátu Policie ČR?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 21.530 – 30.920 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Policejní prezidium České republiky.