Administrativní a organizační práce
Informace
Do týmu našeho obchodního oddělení hledáme posilu - novou kolegyni/kolegu. Pokud hledáš práci, kde nebudeš muset pracovat a nebudeš mít do čeho píchnout - životopis nám neposílej - tebe nepotřebujeme :-).
Budete členem menšího, profesionálního a přátelského týmu obchodního oddělení, který má na starosti péči o zákazníky, administrativní práci a zajištění chodu recepce a firmy.
• komunikace s příchozími zákazníky osobně nebo telefonicky a e-mailem
• příjem objednávek, zásilek, komunikace s kurýry
• zajištění provozu recepce společnosti, servisu kancelářské techniky, aut, atd.
• pošta, emaily, telefony
• administrativní práce, rezervace servisů aut, kopírek, hotelů atd.
• drobné pochůzky (pošta, nákupy, úřady, dodavatelé)
• kontrola a doplňování kancelářských potřeb a drobného občerstvení
• uvádění návštěv, odběr zásilek od kurýrů
Co od vás očekáváme
• SŠ vzdělání
• uvítáme zkušenost z práce na obdobné pozici
• zájem naučit se nové věci
• komunikativnost, pečlivost, vztah k administrativě
• milý přístup k lidem kolem sebe
• schopnost pracovat samostatně, ale i týmově; každý u nás má na starosti svou oblast, ale zároveň je naše práce propojená a navzájem si pomáháme
• slušné a příjemné vystupování
• dobrou znalost práce s PC (EXCEL, WORD, OUTLOOK) - používat ostatní SW ve firmě Vás naučíme
Co vám nabízíme
• zaškolení fungující agendy
• pestrou pracovní náplň
• pěkné pracovní prostředí
• přátelský, zkušený a profesionální kolektiv
• stabilní práci v rostoucí společnosti s významným postavením na trhu v ČR, SK i PL
• místo pracoviště Liberec - Ruprechtice (dobrá dostupnost MHD, možnost bezplatného parkování)
• práci na zkrácený úvazek (DPP), cca 20-25 hod. týdně (Vaše časové možnosti nám pošlete), vhodné i pro studenty VŠ, maminky na mateřské dovolené a nebo prostě pro ty, kteří chtějí pracovat pár hodin denně :-)
Pokud Vás nabídka zaujala, prosím, pošlete nám Váš strukturovaný životopis společně s krátkým motivačním dopisem a Vašimi časovými možnostmi (tj. jak jste k dispozici během pracovního týdne).
Budeme Vás kontaktovat a dohodneme s Vámi další postup. Nástup možný ihned. Těšíme se na Vás.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní a organizační práce: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní a organizační práce?
Práce je nabízena v lokalitě Liberec.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 150 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy RENGL, s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Liberec - Administrativa
Hledáte brigády v Liberec? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.