💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Administrativně technický specialista

Praha hl.m.




Požadavky: Pro našeho klienta, společnost, poskytuje komplexní správcovské služby pro nové a moderní bytové jednotky v Praze, hledáme vhodné kandidáty/kandidátky na pozici Administrativně technický specialista.

Náplň práce:

* Každodenní komunikace se zákazníky po telefonu a e-mailu

* Příprava podkladů k fakturaci

* Řešení a evidence pojistných událostí, komunikace s pojišťovnami a zákazníkem

* Komunikace s dodavateli: nabídky, poptávková řízení na dodavatele, objednávky.

* Vedení evidence všech objektů společnosti (revize včetně evidencí závad, odečty měřidel a aktivní kontrola jejich správnosti, reklamace z výstavby nových objektů v záruce, smlouvy jednotlivých SVJ)

* Práce s Obchodním rejstříkem, zápisy změn a kontrola

* Organizace shromáždění vlastníků v rámci SVJ a per-rollam hlasování

* Administrativní podpora technikovi

* Správa datových schránek SVJ

Požadujeme:

* Ukončené SŠ vzdělání

* Min. 3 roky zkušenost v administrativě

* Dobrá znalost práce s Excelem (na úrovni vytvoření tabulek a používání funkcí)

* Dobré organizační a komunikační schopnosti

* Umět si určit priority a dodržení termínů

* Výhodou znalost anglického jazyka

Nabízíme:

* Nástupní plat od 30 000 Kč + variabilní odměny v závislosti na výkonu

* 5 týdnů dovolené

* 3 dny sick days

* Stravenkový paušál

* Mobilní telefon

* Flexibilní pracovní doba

* Lokalita: Praha - Vršovice

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Detaily o pracovním místě:
Lokalita: Praha hl.m.
Pracovní pozice: Administrativně technický specialista
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 30000 - 35000 Kč/měsíc
Nabídka přidána: 11. 9. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    6 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Technický dohled – administrátor
Praha - Kongresové centrum Praha, a.s.
Technická asistentka
Praha - EGU - HV Laboratory a.s.
Technický nákupčí (AŽ 60.000 Kč)
Praha - Advantage Consulting, s.r.o.
TECHNICKÝ DOZOR ELEKTRO
Praha - Grafton Recruitment
.NET vývojář/ka Junior (IČO)
Praha - Generali Česká pojišťovna
Osobní bankéř/ka pro pobočku na Budějovické - Praha
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Presales Consultant
Praha - Asseco Solutions, a. s.
Solution Analyst
Praha - BNP Paribas Cardif
Vedoucí engagementu (komunikace, práce s daty)
Praha - OBRAZ - Obránci zvířat, z. s.
Recruiter (m/ž)
Praha - Kooperativa
Obchodní manažer
Praha - Generali Česká pojišťovna
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Administrativně technický specialista: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativně technický specialista?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 30000 - 35000 Kč/měsíc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativně technický specialista ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.