Administrativně obchodní referent

Praha-západ




Požadavky: Pro našeho klienta, lídra v oblasti italských potravin, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativně obchodní referent.

Náplň práce:

* Vyřizování objednávek od klientů a jejich zadávání do interního systému

* Komunikace s klienty ohledně objednávek, dodávek a dalších dotazů (telefonicky, e-mailem)

* Řešení administrativních záležitostí spojených s objednávkami

* Koordinace a spolupráce s ostatními odděleními (např. logistika, sklad)

* Dvakrát týdně zajištění večerní dostupnosti pro zpracování objednávek, kterou lze vykonávat z domova

Požadujeme:

* Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou

* Praxi alespoň 2 roky na obdobné administrativně-obchodní pozici

* Výbornou znalost českého a anglického jazyka (slovem i písmem)

* Znalost italštiny výhodou

* Dobré komunikační a organizační schopnosti

* Samostatnost, pečlivost a zodpovědný přístup k práci

* Zkušenost s prací na PC (MS Office, práce v interních systémech výhodou)

Nabízíme:

* Zaměstnání u prosperující společnosti

* Práci na HPP

* Pracovní dobu 9 – 17 hod., po řádném zapracování možnost upravit

* Platové ohodnocení 35 000 – 40 000 Kč

* Notebook, firemní telefon (neomezený tarif) i k soukromým účelům

* Občasný home-office

* 27% sleva na firemní italské potraviny

* Dotované stravování v místě práce (90 Kč – polévka, hlavní jídlo, voda, káva)

* Příjemné kanceláře v Chrášťanech (z metra Zličín jede přímo do areálu autobus, nebo vlak ze Smíchovského nádraží, příp. bezproblémové parkování zdarma)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Detaily o pracovním místě:
Lokalita: Praha-západ
Pracovní pozice: Administrativně obchodní referent
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 35000 - 40000 Kč/měsíc
Nabídka přidána: 7. 1. 2025
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    7 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Media Executive
Praha - Publicis Groupe CZ
Web Designer
Praha - 60 000 Kč/měsíc - 90 000 Kč/měsíc
Disponent námořních přeprav/Ocean Freight, Praha-západ
Praha - 35 000 Kč/měsíc - 55 000 Kč/měsíc
BI Specialist
Praha - BNP Paribas Cardif
Customer Services Supervisor
Praha - 70 000 Kč - 78 000 Kč
Arborista / stromolezec
Praha - 25 190 Kč - 50 000 Kč
Account Manager - Game+ Team
Praha - Omnicom Media Group
Technik (m/ž) - 47 000 Kč/měsíc
Praha - 45 000 Kč/měsíc - 47 000 Kč/měsíc
UX/UI Designer
Praha - Asseco Solutions, a. s.
KLIENTSKÝ PORADCE ŠUMPERK
Praha - Generali Česká pojišťovna
Disponenti námořních přeprav - Praha a okolí
Praha - 35 000 Kč/měsíc - 55 000 Kč/měsíc
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Administrativně obchodní referent: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativně obchodní referent?

Práce je nabízena v lokalitě Praha-západ.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 35000 - 40000 Kč/měsíc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativně obchodní referent ve městě Praha-západ? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.5146