Administrativně obchodní referent

Chrášťany

Administrativně obchodní referent

Pro našeho klienta, lídra v oblasti italských potravin, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativně obchodní referent.

Náplň práce:

  • Vyřizování objednávek od klientů a jejich zadávání do interního systému
  • Komunikace s klienty ohledně objednávek, dodávek a dalších dotazů (telefonicky, e-mailem)
  • Řešení administrativních záležitostí spojených s objednávkami
  • Koordinace a spolupráce s ostatními odděleními (např. logistika, sklad)
  • Dvakrát týdně zajištění večerní dostupnosti pro zpracování objednávek, kterou lze vykonávat z domova

Požadujeme:

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • Praxi alespoň 2 roky na obdobné administrativně-obchodní pozici
  • Výbornou znalost českého a anglického jazyka (slovem i písmem)
  • Znalost italštiny výhodou
  • Dobré komunikační a organizační schopnosti
  • Samostatnost, pečlivost a zodpovědný přístup k práci
  • Zkušenost s prací na PC (MS Office, práce v interních systémech výhodou)

Nabízíme:

  • Zaměstnání u prosperující společnosti
  • Práci na HPP
  • Pracovní dobu 9 – 17 hod., po řádném zapracování možnost upravit
  • Platové ohodnocení 35 000 – 40 000 Kč
  • Notebook, firemní telefon (neomezený tarif) i k soukromým účelům
  • Občasný home-office
  • 27% sleva na firemní italské potraviny
  • Dotované stravování v místě práce (90 Kč – polévka, hlavní jídlo, voda, káva)
  • Příjemné kanceláře v Chrášťanech (z metra Zličín jede přímo do areálu autobus, nebo vlak ze Smíchovského nádraží, příp. bezproblémové parkování zdarma)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Požadavky


  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)



Benefity


  • Mobilní telefon
  • Výrobky a služby se slevou
  • Notebook
  • Stravenky
  • Možnost home office

Detaily o pracovním místě:
Firma: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Lokalita: Chrášťany
Pracovní pozice: Administrativně obchodní referent
Směnnost práce Plný úvazek
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 35000-40000 Kč
Nabídka přidána: 7. 1. 2025
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    10 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Administrativně obchodní referent: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativně obchodní referent?

Práce je nabízena v lokalitě Chrášťany.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 35000-40000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativně obchodní referent ve městě Chrášťany? Pošlete svůj životopis firmě PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. ještě dnes.
0.2466