Administrativně - obchodní pracovník

Brno

O nás

Pro nově otevřenou pobočku ve Zlíně hledáme nového kolegu !

Posláním naší společnosti je již od roku 2001 poskytování nadstandardních finančních služeb v oblastech investic, úvěrů, pojištění v rámci vize: „Dělat věci správně se vyplácí“. Od roku 2001 jsme pomohli více stovkám tisíc klientům vyřešit jejich finance a zajištění tak, aby měli čas a možnosti žít podle svých představ, vlastnit svoji nemovitost a vědět, že mají v životě jistotu. Řady našich spokojených zákazníků se i díky tomu každým dnem rozrůstají a úspěch nás zavazuje k tomu, abychom se dále rozvíjeli a pracovali na perfektně vyladěném týmu, procesech a dalších inovacích.

Náplň práce:

Je pro vás důležité zprostředkovávat kvalitní službu, které sami věříte a má pro klienty skutečnou přidanou hodnotu?

Jste cílevědomý člověk, který se chce v životě neustále zlepšovat a posouvat vpřed?

Chtěli byste se sami svobodně rozhodovat kolik času strávíte v práci?

Upřednostňujete mladý pracovní kolektiv a rádi se učíte nové věci?

Jste komunikativní a přátelský člověk?

Pokud jste si na předchozí otázky odpověděli kladně, tak jste to právě možná Vy, koho hledáme !

 

Co budete dělat?

  • Budete komunikovat s novými i stávajícími klienty naší společnosti.
  • Detailně s klienty zmapujete jejich aktuální finanční situaci, cíle, přání a potřeby.
  • Připravíte návrh a vyberete pro ně to nejvhodnější, co finanční trh aktuálně nabízí.
  • S klienty budete dále udržovat dlouhodobý vztah a podporovat je. Budou se na Vás moci spolehnout.
  • Do budoucna Vám bude nabídnuta vyšší karierní pozice třeba a rovněž se můžete vydat manažerskou cestou a stát se rovnou vedoucím pobočky. Můžete tak předávat svoje zkušenosti novým kolegům. Za to Vás samozřejmě čeká nadstandartní odměna !

Co od Vás očekáváme:

Bez čeho se neobejdete?

  • Čistý trestní rejstřík.
  • SŠ vzdělání s maturitou.
  • Dobré komunikační dovednosti.

S čím vám určitě pomůžeme?

  • Připravíme a provedeme Vás potřebnými certifikacemi.
  • Naučíme Vás orientovat se ve světě financí.
  • Zlepšíme Vaše obchodní, manažerské a komunikační dovednosti

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Zaměstnanecké akcie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Přátelské prostředí
  • Children-friendly office
  • Dog-friendly office
  • Parkoviště

Detaily o pracovním místě:
Firma: SMS finance, a.s.
Lokalita: Brno
Pracovní pozice: Administrativně - obchodní pracovník
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 4. 2. 2025
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Kontrolor kvality
Brno - 30 000 Kč - 40 000 Kč
CNC operátor
Brno - 35 000 Kč - 50 000 Kč
Účetní
Brno - 25 000 Kč/měsíc - 50 000 Kč/měsíc
Technik/specialista BOZP a PO - Brno
Brno - 40 000 Kč - 60 000 Kč
Stavební mistr - železobetonové konstrukce - Brno
Brno - 40 000 Kč/měsíc - 60 000 Kč/měsíc
Prodavač/ka v Brně Bystrc
Brno - 23 700 Kč - 25 500 Kč
Obchodní konzultant v oblasti zemědělství
Brno - 40 000 Kč/měsíc - 70 000 Kč/měsíc
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Administrativně - obchodní pracovník: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativně - obchodní pracovník?

Práce je nabízena v lokalitě Brno.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy SMS finance, a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativně - obchodní pracovník ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě SMS finance, a.s. ještě dnes.
0.1340