💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Administrativně – obchodní podpora se zkušeností se správou e-shopu

Praha hl.m.




Požadavky: Láká Vás výzva budování krásy v dynamickém vlasovém průmyslu? Je administrativa, kreativita a obchodní duch součástí Vaší DNA? Potom hledáme právě Vás! Pro našeho klienta aktuálně obsazujeme pozici Administrativně – obchodní podpora se zkušeností se správou e-shopu pro retail oddělení.

Práce v pulzujícím a dynamickém kolektivu, skvělé značky, možnost osobního rozvoje a budování kariéry v nadnárodní společnosti je to, co Vám společnost může nabídnout. Neváhejte a dejte nám o sobě vědět! Můžete být součástí společného plnění nových ambiciózních výzev.

Vaše náplň práce:

* Administrace nabídek a zalistování nových značek a produktů na platformách Marketplace (Allegro, Kaufland apod.)

* Komunikace s expedicí a se zákazníky, řešení dotazů a případných reklamací

* Kontrola objednávek a řešení případných nesrovnalostí ve spolupráci s oddělením péče o zákazníky

* Budování povědomí o značkách a podpora marketingových aktivit

* Spolupráce na přípravě marketingových aktivit (kampaně na Marketplace platformách, newslettery, cenové akce)

* Úzká spolupráce s ostatními členy týmu na dosahování prodejních výsledků

* Komunikace a spolupráce s kolegy v zahraničí (komunikace v angličtině, němčina výhodou, není podmínkou)

* Další úkoly dle pokynů nadřízeného manažera

Očekáváme:

* Zkušenosti na administrativně obchodní či obdobné pozici velkou výhodou

* Anglický jazyk na komunikativní úrovni (e-mailová a telefonická komunikace se zahraničními kolegy z centrály v Německu, německý jazyk výhodou

* Dobrá znalost MS Office (zejména PowerPoint, Excel – na úrovni kontingenční tabulky, funkce SUMA, PRŮMĚR, POČET, DNES, SVYHLEDAT, KDYŽ apod.)

* Samostatnost, ale i schopnost týmové práce

* Zodpovědný přístup k práci

* Schopnost důsledně plnit zadané úkoly

* Zkušenosti v oblasti e-commerce

Nabízíme:

* Stabilní zázemí silné zahraniční společnosti, která je hybatelem na trhu s kosmetikou, mladý dynamický kolektiv

* Zaměstnání na hlavní pracovní poměr

* Možnost kariérního růstu až na pozici Key Account Managera

* Nástupní plat 35 000 – 40 000 Kč, po zapracování možnost navýšení

* Roční bonusy

* Stravenky dotované ze 100 % zaměstnavatelem

* Multusport karta 100% hrazená zaměstnavatelem

* 5 týdnů dovolené, 3 sick days

* Možnost občasné práce z domova

* Občerstvení na pracovišti

* Laptop, firemní telefon i pro osobní použití

* Příspěvek na sport, vzdělávání po zkušební době

* Slevy na firemní produkty

* Firemní akce – školení, teambuildingy, večírky

* Moderní kanceláře: Praha 8 (dobrá dostupnost MHD)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Detaily o pracovním místě:
Lokalita: Praha hl.m.
Pracovní pozice: Administrativně – obchodní podpora se zkušeností se správou e-shopu
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 35000 - 40000 Kč/měsíc
Nabídka přidána: 26. 9. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Asistent/ka e-shopu - Praha Karlín
Praha - Endorphin Republic s.r.o.
Expedient/-ka eshopu
Praha - Endorphin Republic s.r.o.
Application Support Analyst
Praha - BNP Paribas Cardif
LEADER se zdravým rozumem 2.0
Praha - Generali Česká pojišťovna
Service Desk Analyst with Italian
Praha - DHL Information Services
TALENTOVANÝ OBCHODNÍK/OBCHODNICE
Praha - Generali Česká pojišťovna
BI ANALYST - ESIF
Praha - Raiffeisenbank
QA Engineer
Praha - AIS Servis
Obchodní manažer pro SW systémy
Praha - Asseco Solutions, a. s.
Android Developer
Praha - Digiteq Automotive
Media Executive
Praha - Publicis Groupe CZ
TALENTOVANÝ OBCHODNÍK/OBCHODNICE
Praha - Generali Česká pojišťovna
Senior Digital Specialist
Praha - Publicis Groupe CZ
OBCHODNÍK S LIDSKOU TVÁŘÍ - Most
Praha - Generali Česká pojišťovna
Junior Web Analytik
Praha - Publicis Groupe CZ
Bankéř/ka na pobočku na metru Hůrka
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Linux Administrator
Praha - BNP Paribas Cardif
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Administrativně – obchodní podpora se zkušeností se správou e-shopu: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativně – obchodní podpora se zkušeností se správou e-shopu?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 35000 - 40000 Kč/měsíc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativně – obchodní podpora se zkušeností se správou e-shopu ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.