Administration Clerk
- Směnnost: Třísměnný provoz
- Min. požadované vzdělání: Základní + praktická škola
- Počet pracovních míst: 2
- Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
- Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
- Nabízené výhody k volnému místu:
- Dovolená navíc (25 dnů dovolené) - Jazyky:
- Angličtina - Aktivní (nutná znalost AJ na komunikativní úrovni) - Nabízená mzda: 30 300 Kč/měsíc
Místo výkonu práce: Karlovarský kraj. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h. Náplň práce: vypomáhání na kvalitě, lehká administrativní činnost, meziprocesní kontrola na skladě + fyzická inventura. Požadujeme: nutná znalost AJ na komunikativní úrovni. Nabízíme: stravenky v hodnotě á 90,- Kč plně hrazené, 25 dnů dovolené. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem - následná osobní schůzka proběhne na adrese Obilná 24, 350 02 Odrava (dle předchozí domluvy) !!!
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administration Clerk: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administration Clerk?
Práce je nabízena v lokalitě Cheb.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 30 300 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy DHL Solutions k.s..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administration Clerk ve městě Cheb?
Pošlete svůj životopis firmě DHL Solutions k.s. ještě dnes.