Administration and HR assistant
Směnnost: Pružná pracovní doba
Min. požadované vzdělání: ÚSV s maturitou
Počet pracovních míst: 1
Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: AbsolventyZdravé osoby
Jazyky:
- Angličtina - Aktivní (Komunikace s vedenim spolecnosti na denni bazi.)Nabízená mzda: 24 000 - 27 000 Kč/měsíc
Náplň práce: zadávání faktur v systému Oracle, správa docházky, příprava mezd, spolupráce na měsíčních účetních uzávěrkách, podpora účetního týmu, další příležitostné úkoly zadané vedoucím
Požadavky: samostatnost, důslednost, smysl pro organizaci, komunikativní angličtina (na denní bázi), práce v MS Excel a MS Office, řidičský průkaz kategorie B (aktivní řidič), zkušenost s účetnictvím výhodou
Prosíme o zaslání životopisu v českém a anglickém jazyce.
Zaměstnanecké výhody: Pružná pracovní doba, stravenky (170,-/den), 25 dní dovolené
Mapa umístění pracoviště:
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Gemtek.CZ, s.r.o. Lokalita: Plzeň Pracovní pozice: Administration and HR assistant Směnnost práce Pružná pracovní doba Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 24 000 - 27 000 Kč/měsíc Nabídka přidána: 6. 4. 2025
Pracovní pozice aktivní
11 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administration and HR assistant: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administration and HR assistant?
Práce je nabízena v lokalitě Plzeň.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 24 000 - 27 000 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Gemtek.CZ, s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administration and HR assistant ve městě Plzeň?
Pošlete svůj životopis firmě Gemtek.CZ, s.r.o. ještě dnes.