💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Admin support/Order specialist v Brně_vhodné pro absolventy !

Brno


O nás

Aktuálně hledáme pro našeho klienta, důležitého aktéra v oblasti automobilového průmyslu, Admin support/Order specialistu s němčinou a angličtinou v Brně. Pokud vás baví práce na počítači, jste analitický typ, máte v práci řád a pořádek, jste u nás na správném místě.

Náplň práce:

  • Budete komunikovat s klienty a odpovídat na jejich dotazy a otázky.

  • Budete překládat a zadávat objednávky do interního systému společnosti.

  • Budete spolupracovat s týmy v rámci oddělení SSC.

  • Budete zpracovávat pravidelný reporting.

  • Budete telefonovat se zákazníky a pobočkou v zahraničí (Německo, Rakousko, Švýcarsko).

  • Budete se podílet na zlepšování procesů.



Co od Vás očekáváme:

  • Pokročilou znalost německého jazyka.

  • Dobrou úroveň angličtiny.

  • Středoškolské/vysokoškolské vzdělání v oboru vhodném pro danou pozici (obor není rozhodující, rádi vás zaučíme).

  • Zodpovědnost, pečlivost a preciznost.

  • Schopnost pracovat samostatně a ochotu se neustále učit a zlepšovat.



Co Vám můžeme nabídnout:

  • Stabilní zaměstnání v přátelské pracovní atmosféře s nástupem do konce roku 2024.

  • Práci na HPP a smlouvu na dobu neurčitou. 

  • Možnost až 10 dní v měsíci na home office :). 

  • Možnost kariérního růstu a seberealizace.

  • Jazykové vzdělávání.

  • Multisport kartu.

  • Příspěvek na životní/penzijní připojištění.

  • Příspěvek na volnočasové aktivity.

  • Zajištěnou bezplatnou přepravu ze středu Brna až k firmě.

  • Stravenkový paušál.

  • Sick days.

  • 5 týdnů dovolené ročně. 

  • Týmové a firemní akce.

V případě zájmu o tuto pozici zašlete svůj životopis na níže uvedený e-mail. Těšíme se na setkání s Vámi a na společné prohlédnutí pracoviště našeho klienta.

Benefity


  • Dovolená navíc
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • Závodní stravování
  • Občerstvení na pracovišti
  • Cyclist-friendly office
  • Parkoviště


Detaily o pracovním místě:
Firma: Lead - Project Advices s.r.o.
Lokalita: Brno
Pracovní pozice: Admin support/Order specialist v Brně_vhodné pro absolventy !
Směnnost práce fulltime
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 45.000 – 55.000 Kč
Nabídka přidána: 19. 9. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Výkonný ředitel
Brno - Asseco Solutions, a. s.
Premiér bankéř/ka - Brno
Brno - Česká spořitelna
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Admin support/Order specialist v Brně_vhodné pro absolventy !: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Admin support/Order specialist v Brně_vhodné pro absolventy !?

Práce je nabízena v lokalitě Brno.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 45.000 – 55.000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Lead - Project Advices s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Admin support/Order specialist v Brně_vhodné pro absolventy ! ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě Lead - Project Advices s.r.o. ještě dnes.