Admin Asistent/ka
**Máte znalost anglického jazyka a chcete ji využít? Baví vás administrativa a potřebujete flexibilitu (možnost HO)?**
Máme pro vás skvělou pracovní příležitost.
**Pracovní náplň**:
- Zpracování personální agendy jako docházkový systém, podklady pro měsíční mzdy.
- Asistence HR manažerovi při implementaci a administraci skupinového personálního systému Workday.
- Asistence HR manažerovi při dalších personálních aktivitách.
- Aktivní účast na všech personálních mezinárodní poradách v anglickém jazyce.
- Pořizování části přijatých faktur od servisních externích partnerů.
- Asistence Finančnímu manažerovi při dalších finančních činnostech.
**Požadavky**:
- SŠ vzdělání nejlépe v ekonomickém oboru.
- **Znalost anglického jazyka**.
- Zkušenosti v oblasti administrativy, fakturace a účetnictví výhodou.
**Výhody**:
- Nástup na IČO.
- Možnost využití HO, flexibilita.
- Zajímavé platové ohodnocení.
- Inspirativní prostředí rozvíjející se úspěšné společnosti.
- Přátelská atmosféra a férový přístup.
Nástup možný ihned.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Admin Asistent/ka: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Admin Asistent/ka?
Práce je nabízena v lokalitě Nehvizdy.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Sky Select.