Account manager - Střední a Západní Čechy (m/ž)

  • Směnnost: Pružná pracovní doba
  • Min. požadované vzdělání: ÚSV s maturitou
  • Počet pracovních míst: 1
  • Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
  • Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
  • Nabízené výhody k volnému místu:
    - Jiné výhody (služební vůz i k soukromým účelům, mobilní telefon, notebook)
  • Požadovaná dovednost:
    - Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
  • Nabízená mzda: 55 000 - 80 000 Kč/měsíc

Společnost Aledo s.r.o. je expertem na bezpečnost práce v průmyslu a průmyslovou identifikaci s 12letou praxí v oboru. Se společností Aledo s.r.o. se úzce váže dceřiná vývojová firma ALIS Tech s.r.o., jež se zabývá vývojem anti-kolizních systémů do průmyslu.
Zákaznické portfolio firmy tvoří společnosti jako např. Unipetrol, Continental (Barum), ABB a další.

Hledáme energického člověka s vášní pro obchodní činnost, který se orientuje ve světě průmyslových firem. Nelpíme na číslovce, která popisuje délku zkušeností ani na získaných vysokoškolských titulech. Mnohem více nám záleží na tom, aby náš nový kolega nebo kolegyně měl/a tah na branku, výborné prezentační schopnosti a nezalekl/a se velkých firem, do kterých se bude umět dostat.

Portfolio firmy je složeno z inovativních řešení pro bezpečnost práce. Těmito řešeními jsou anti-kolizní systémy na manipulační techniku a chodce a LED světelné značení, které představuje doplňkovou a efektivní variantu klasického průmyslového značení.

Co bude náplní Vaší práce?
- Vyhledávání nových obchodních zakázek v lokalitě Střední a Západní Čechy;
- rozvoj a péče o stávající zákazníky;
- samostatné plánování a rozvoj vlastních obchodních aktivit;
- vyhledávání nových obchodních příležitostí;
- zaškolení v našich kancelářích v Prostějově;
- zpracování obchodních nabídek;
- monitorování konkurence, mapování trhu;
- příprava reportů.

Váš profil:
- Min. středoškolské vzdělání;
- praxe v průmyslovém oboru výhodou ;
- výborné komunikační a prezentační schopnosti;
- velmi dobré prodejní dovednosti, obchodní myšlení a samostatnost při práci v terénu;
- proaktivní přístup, orientace na cíl, flexibilita;
- ochotu a schopnost se učit novým věcem;
- řidičský průkaz sk. B;
- dobrá znalost práce s PC a MS Office.

Co Vám právě my můžeme nabídnout?
- Atraktivní mzdové podmínky formou provizí a fixní mzdy ;
- zajímavou a zodpovědnou práci na hlavní pracovní poměr;
- možnost práce z domova - home office;
- přátelské pracovní prostředí;
- stravenky;
- 2x sick day;
- možnost osobního i profesního rozvoje;
- služební vůz i k soukromým účelům, mobilní telefon, notebook;
- nástup možný ihned.

Těšíme se na Vaše CV.

Detaily o pracovním místě:
Firma: Aledo s.r.o.
Lokalita:
Pracovní pozice: Account manager - Střední a Západní Čechy (m/ž)
Směnnost práce Pružná pracovní doba
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 55 000 - 80 000 Kč/měsíc
Nabídka přidána: 2. 12. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Account manager - Střední a Západní Čechy (m/ž): Často kladené otázky

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 55 000 - 80 000 Kč/měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Aledo s.r.o..

0.1347