Account Manager - Part time
Hledáme pro Honzu parťáka na částečný úvazek, který bude jeho pravou rukou a spolehlivou oporou! Pokud máš smysl pro detail, pořádek je pro tebe svatý a s radostí dotahuješ věci do konce, tak hledáme právě tebe. Potřebujeme někoho, kdo se nebojí rutiny. Dokáže si poradit s fakturací a nabídkami. Zároveň se však s nadšením setkává s novými lidmi. Nebojí se a troufne si jít přímo k zákazníkovi, kde bude sebevědomě navazovat nové kontakty.
Náplň práce:
- Starost o svěřené portfolio klientů s cílem rozvíjet spolupráci.
- Komunikace s klientem a se všemi jeho klíčovými zástupci od nákupu, přes IT manažery, byznys vlastníky až k projektovým manažerům a produktovým vlastníkům.
- Komunikace s celým Tesena týmem na straně klienta.
- Aktivní hledání příležitostí, kde bychom mohli pomoct danému klientovi a ve spolupráci s Delivery týmem hledání způsobů, jak toho dosáhnout.
- Získávání pravidelného klientského feedbacku a otevřená diskuse o tom, jak spolupráci ještě vylepšit.
- Vyjednává o obchodních podmínkách spolupráce.
- Příprava nabídky – od super krátkých, po dlouhé komplexní dokumenty (samozřejmě s podporou Delivery týmu).
- Organizace pohovorů a příprava kolegů z Delivery týmu.
- Řešení jakýchkoli problémů – zodpovědnost za klienta od A-Z.
- Zpracování velké části související administrativy.
- Dodání plánovaných obchodních výsledků.
Co očekáváme:
- Partnerský přístup: neprodávat za každou cenu, ale tak, aby to dávalo smysl v rozvoji spolupráce s klientem.
- Profesionalitu: vědět, jak se chovat, jak jednat s lidmi, umět řešit konflikty a vyhrocené situace.
- Zkušenost: předchozí zkušenost z obchodní pozice z B2B segmentu v korporátní oblasti minimálně 2 roky je podmínkou, výhodou je znalost IT prostředí.
- Nadhled: umět si udržet chladnou hlavu a dívat se na věci s nadhledem.
- Týmovost: jsme soudržný tým, který otevřeně řeší spoustu pracovních i nepracovních témat, takže je třeba k nám zapadnout.
- Angličtinu: rozvíjíme byznys i mimo ČR, a tím pádem je nutné zvládat vést obchodní jednání v angličtině.
- Práce na PC: znalost MS office a CRM systému.
Nabízíme:
- Part time - 20h/týdně.
- Flexibilní pracovní dobu, automaticky schvalovanou dovolenou, sick days, home office.
- Svobodnou firemní kulturu a možnost zapojení se do řízení firmy.
- Zázemí pro rozvoj: školení, mentoring, konference, čas na samostudium.
- Kariérní podporu.
- Možnost práce na interních projektech.
- Celofiremní večírky, teambuildingy a sportovní aktivity
- Stabilní zaměstnání ve firmě, která je na trhu 10 let, má renomované klienty a proplácí interní aktivity zaměstnanců.
Hledáme
- Česky - plynule
- Anglicky - domluvit se
- Úroveň: Medior
- Praxe: 2 roky
- SŠ Vzdělání
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Account Manager - Part time: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Account Manager - Part time?
Práce je nabízena v lokalitě Praha 4.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 25 000 - 50 000 Kč / měsíc .
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy tesena s.r.o..