Account Manager (Kancelářské Potřeby)
**Popis práce**:
- Zodpovědnost za péči o zákazníky, objednávky, poptávky, případné reklamace a další speciální požadavky zákazníků.
- Proaktivně oslovovat zákazníky a budete se podílet na rozvoji nových trhů mimo domovské.
- Spolupracovat s marketingovým týmem na tvorbě a realizaci marketingových kampaní.
- Budovat vztahy s potenciálními zákazníky a uzavírat obchody.
**Požadujeme**:
- Jazyková znalost angličtiny nebo němčiny nebo francouzštiny
- Organizační schopnosti
- Sociální inteligenci
- Zodpovědnost za svěřený úkol
- Pozitivní přístup, spolehlivost, flexibilitu
- Myšlení „Out of box“
**Nabízíme**:
- Pracoviště Praha 10.
- Pracovní dobu v provozu bez příliš formálních korporátních pravidel.
- Práce na HPP, pondělí až pátek (víkendy a svátky jsou volné).
- Dovolená 5 týdnů.
- 3 dny sick days po zapracování.
- Osobní přístup a profesionální jednání s nádechem rodinné firmy.
- Různé týmové a celofiremní akce.
- Možnost stravování s podporou ze strany zaměstnavatele.
- Parkování v areálu firmy.
- Společenská odpovědnost firmy - vlastní nadační fond.
Typ úlohy: Plný úvazek, Smlouva
Jazyk:
- anglicky (Preferované)
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Account Manager (Kancelářské Potřeby): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Account Manager (Kancelářské Potřeby)?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Práce plus.