Dobré vs. skvělé! Jak ukázat zaměstnavatelům rozdíl
Každý dokáže něco jedinečného nebo vlastní jedinečnou sadu dovedností, ale ne každý to odhalí světu, dá vědět ostatním nebo to považuje za cenné. Všechny tři jsou problémem, když je čas přesvědčit zaměstnavatele o své hodnotě. Kandidáti si mohou myslet, že nic nepokazili nebo neudělali chyby. Vedli si dobře, ale tentokrát nebyli skvělí.
Můžete být vybráni v oblasti „dost dobří“ uchazeči o zaměstnání. Přesto, pokud existuje kandidát, který ztělesňuje „skvělé“, pak celkem jistě práci nedostanete. Jak ukázat, že nejste jen „dobří“.
Naučte se propagovat svou práci a své úspěchyPokud nejste obeznámeni s propagací svých úspěchů a skvělých výsledků, pamatujte, že mezi propagací a vychloubáním je tenká hranice, ale nelze popřít její užitečnost, když je přínosem pro ostatní. Čím více se sebevědomě propagujete, tím více pozornosti věnujete své práci.
Ukažte svůj růst a zlepšení v průběhu času
To, jak čas od času porovnáváte své výkony, ukazuje ostatním, jak hluboce investujete do růstu svých dovedností a kariéry. Lidé, kteří plynule postupují ve své kariéře, se zajímají o to, jak zlepšují výkonnostní výsledky. Jejich vítězné cesty se stávají spíše systémovými než idealistickými. I když proti vám neustále někdo soutěží, vy se zaměřujete na zlepšování svých výkonů.
Mluvte o svém povýšení
Povýšení a doporučení, které jste během své kariéry obdrželi, pocházely ze vztahů, které jste si vytvořili se šéfem mých šéfů nebo vyšším vedením. Chtěli jste vědět, jak vaše práce ovlivnila organizaci nebo koncového uživatele. Po celou dobu jste respektovali pořadí vedení a dodržel plnění pracovních očekávání.
Ukažte rychlou reakci na výzvy
Každý z nás viděl popisy práce, díky kterým máme pocit, že nezvládneme vše. Většina z nás se k nim nehlásí, ale měli bychom se snažit vybavit svou kariéru novými dovednostmi a zkušenostmi.