Měkké dovednosti vyhledávají zaměstnavatelé stále častěji. Zdokonalte se v nich!
Možná slyšíte pojem měkké dovednosti poprvé – tento termín představuje vaše osobní dovednosti a vlastnosti. Zkušenosti, znalosti vzdělání je sice prioritní, ovšem ne jedinou věcí, na které se náborář rozhoduje o vašem přijetí. Rozhodují i vlastnosti, které z vás dělají skvělého a zodpovědného zaměstnance.
Kreativní řešení problémů a inovace
Ve svém životopisu nezapomeňte zdůraznit své dovednosti při řešení problémů a uvést situace, kdy jste museli použít svou kreativitu tváří v tvář nepřízni osudu a přicházet s inovativními řešeními problémů, které vznikly.
Při pohovoru vyjádřete své nadšení pro řešení výzev. Každá práce má překážky a zaměstnavatelé chtějí najímat lidi, kteří se nebojí čelit těmto výzvám, takže se ujistěte, že váš tazatel ví, že jste jedním z těchto lidí.
Komunikační dovednosti
Toto je široká kategorie: Může to znamenat cokoli od toho, jak konverzujete s klientem a kolegy, až po to, jak dobře předáváte svůj názor v e-mailech. Schopnost komunikovat s klienty a členy týmu je nezbytná, a to nejen tehdy , když se snažíte prosadit pointu. Nyní, kdy většina komunikace probíhá prostřednictvím e-mailů, chatů, videohovorů nebo telefonních konferenčních hovorů, jsou silné komunikační dovednosti důležitější než kdy jindy.
Time management
Přechod na částečnou nebo úplnou práci z domova byl pro mnoho zaměstnavatelů a náborových manažerů velkým skokem důvěry. Byly by jejich týmy oprávněně produktivní mimo svou kancelář? Bez přirozené struktury, kterou poskytuje den v kanceláři, se z řízení času stala měkká dovednost, která se rychle dostala na vrchol seznamu priorit mnoha náborářů.
Time management znamená, že víte, jak si zorganizovat svůj rozvrh, jak každý den, tak i mimo ně, abyste své projekty dokončili včas a efektivně. Práce z domova může lidem skutečně ušetřit čas tím, že ušetří dojíždění, ale může také přidat spoustu rozptýlení. Jak dobře se můžete soustředit na svou práci a řídit svůj čas, abyste zůstali produktivní, aniž by se vám manažer díval přes rameno?