Nebojte se v práci ozvat, i když jste nováčky
Většina z nás není na pracovišti ráda středem pozornosti, zejména ve chvíli, kdy jsme nováčky. Ve skutečnosti přibližně polovina zaměstnanců si nepřeje být v centu dění nebo nějakým způsobem přispívat svými nápady.
Existují desítky důvodů, proč odmítáme přispívat svými nápady a myšlenkami k práci, především na skupinových setkáních. Zejména v tomto věku videokonferencí může být těžké cítit, že můžete skutečně vyniknout a být slyšeni. Ale mluvit a sdílet nápady v práci je dobré pro každého: vás, vašeho manažera, váš tým nebo oddělení i větší společnost.
Může vám to pomoci k povýšení
Pokud se chcete ve své kariéře posunout vpřed, je důležité sdílet své názory. Čím více můžete přispět, tím více budete považováni za cenného člena týmu. Pokud váš tým důsledně naplňuje vaše nápady, může vám to pomoci stoupat po žebříčku úspěchu. Pokud aktivně hledáte cestu k povýšení anebo zvýšení platu, častější účast vám dává větší šanci na úspěch.
Můžete pomoci ke změně
Vaše společnost vás najala, protože vás považuje za hodnotného zaměstnance. Vaše nápady jsou stejně platné a důležité jako nápady kohokoli jiného ve společnosti. Váš manažer závisí na členech svého týmu, kteří jim pomohou dosáhnout společných cílů. Pokud máte nápady, návrhy nebo způsoby, jak věci zlepšit, mohou mít pozitivní vliv na práci každého, včetně vašeho manažera.
Můžete ovlivnit mnoho věcí
Pokud si své myšlenky vždy necháte pro sebe, lidé mohou rozhodovat o věcech, které vás ovlivňují, bez vašeho přičinění. Díky tomu se můžete cítit zmanipulovaní, frustrovaní nebo dokonce naštvaní sami na sebe, že jste něco neřekli dříve. Možná již pravidelně přispíváte, ale není vás slyšet. Klíčem k tomu, abyste v práci mohli mluvit s větší autoritou, je posílení vaší osobní značky používáním vašeho hlasu.