Kam se vydat za akčními nákupy?
Vzhledem ke stále se zvyšujícím cenám jak za potraviny, tak i téměř všechno kolem, pivo nevyjímaje, jsou akční nákupy příjemným zpestřením každodenních povinností. Konkurenční společnosti se mezi sebou předhánějí, která zákazníkům představí co nejlákavější nabídky. Jak zajistit, aby byly nákupy do domácnosti co nejlevnější i nejrychlejší?
Tipy pro levné a rychlé nakupování
Osvědčených tipů, jak ušetřit nejenom vynaložené finance, ale i čas strávený nakupováním, je dostatek. Řadí se mezi ně například pravidelná kontrola akčních letáků, využívání online obchodů s potravinami nebo strategické plánování pomocí nákupního seznamu.
Kontrola akčních letáků
Akční letáky některým zákazníkům chodí přímo do schránek, jiní je naleznou na Kaufino.cz nebo přímo na stránkách daných obchodů s potravinami. Velmi oblíbený je například Lidl leták, a to hned z několika důvodů. Za zvýhodněné nabídky jsou k dostání běžné potraviny i týdenní speciality, jejichž původ je obvykle zahraniční. Častokrát se může jednat o produkty, které se v Česku běžně neseženou.
Především mezi menšími strávníky se s velkým úspěchem setkává poměrně častá Nutella akce. Zda bude v Lidlu Nutella v akci, se zájemci obvykle dozví s až týdenním předstihem. Lidl leták pro příští týden je platný vždy od pondělí, stejně tak to má i 99 % dalších supermarketů.
Nakupování potravin online
Právě třeba zmiňovaný Lidl je firmou, která se svým zákazníkům snaží vyjít co nejvíce vstříc, a proto mohou využít i Lidl e-shop. Kromě nákupů je tu klientela informována o aktuálních slevách, jelikož je zde umístěn online Lidl leták. Online nakupování nabízí například i společnost Tesco nebo Albert. Zboží tak bude kupujícímu doručené až domů a nemusí díky tomu ztrácet čas hledáním zboží v kamenném obchodě nebo čekáním ve frontě.
Strategické plánování
Naplánuje-li si člověk, co potřebuje nakoupit, opět tím přispěje k úspoře času, jelikož bude přesně vědět, pro co jde a nebude přemýšlet nad tím, zda něco potřebného náhodou nezapomněl. Nejlepším pomocníkem jsou tak nákupní seznamy. Zároveň se zamezí bezmyšlenkovitému utrácení za nepotřebné věci, tudíž se stejně tak jedná o benefit po finanční stránce.
V neposlední řadě je vhodné, když chce zákazník ušetřit, aby porovnával nabídky u konkurenčních obchodníků.